Az e-kereskedelmi rendszerekkel kapcsolatban elvárás, hogy alkalmazkodjanak a vállalati folyamatokhoz, mint például az értékesítéshez, logisztikához, készletkezeléshez, pénzügyhöz, tervezéshez és a folyton változó piaci környezethez. Ehhez túl kell lépni a sablonok által kínált lehetőségeken és olyan e-kereskedelmi felületeket kell kialakítani, amelyek rugalmasan, költséghatékonyan és rövid határidővel továbbfejleszthetők amellett, hogy az üzemeltetési költségek is alacsony szinten maradnak.
A nagyobb forgalmú áruházaknál minimum követelmény, hogy napi szinten számos tevékenységet és folyamatot rendszer szinten automatikusan tudjanak kezelni. Ilyen tevékenység például a B2C és B2B kedvezmények kezelése. Egy kupon kedvezményt a rendszernek tudnia kell kezelni a kupon létrehozásától a beváltásáig, beleértve az esetleges kosármódosítást, illetve a vásárlástól történő elállást is. Olyan szintű ERP adatkapcsolatokat célszerű felépíteni, hogy minél kevesebb manuális beavatkozásra legyen szükség (pl. azonnali készlet és árváltozás, stb.) Minél több automata folyamat van egy e-kereskedelmi rendszerben, annál kevesebb az emberi hibázási lehetőség és hatékonyabb az emberi munka.
Saját fejlesztésű 3. generációs webáruház rendszerünkkel dolgozunk, így nem kell használnunk bizonytalan támogatású külső kódokat, licence-ket. A fejlesztett webáruház csak a szükséges programkódot tartalmazza, nincsenek felesleges lekérdezések és az új fejlesztéseknél nincs dilemma, hogy ezt a meglévő rendszerben hogyan lehetséges megvalósítani. Ezáltal alacsony fejlesztési és üzemeltetési költségek mellett akár napi több ezer, tízezer megrendelést tud kiszolgálni egy gyors, költséghatékonyan továbbfejleszthető webáruház rendszerrel.
A programozási frameworkünk úgy van megalkotva, hogy ahhoz már számos piaci alkalmazást illesztettünk, így ezeket nem kell már lefejlesztenünk, hanem csak illeszteni és testre szabni szükséges, a megrendelői igényeinek megfelelően. Alább néhány példa ezek közül csoportosítva, a teljesség igénye nélkül.